Gemeindebrief

Gemeindebrief der Ev. Kirchengemeinden Nachbarschaft Bad Kreuznach Land 23 Die Kirchenmaus Ich bin bekannd in Stadt und Land ! Uui, ihr Leit, was honn ich geschdaunt, wo ich iwwer-all bekannd bin. Do honn ich letchdens mit- kriet wie ener aus Binge mei Texde kennt. Ihr glaabts nit, ich bin min- deschdens zwee Zendi- meter gre- ßer wor vor Stolz. Ich weeß, dass ich schun in Köln im Gespräch war, in Bremerhave, in Greven, und ich honn e Brieffreindschaft mit ner Kerchemaus aus de Schweiz. Die wart immer ganz geschbannt welch Geschicht vun mir es diesmol in de Gemeene- brief geschafft hot. Dann schreibt se mer serick. Mittlwerweile weeß jo de Briefdrejer aach wo er die Poscht for mich ab- gewwe muss, weil jo an dene Kerche immer noch kee Briefkaschde angebrung wor is! Wenn das so weider geht mit meinem bekannt werre, honn ich mer iwwerled, ob ich nit e Buch schreiwe sollt? Es gibt jo noch e Menge Geschichde die ihr nit kennt. Ich honn in meinem Lewe schun soviel in dene Kerche erlebt, das mer es Material nit ausgeht. Ich honn awwer jo jetzt Hoffnung uff e Briefkaschde an de Noremer Kerch. Do werd jo jetzt so manches nei gemacht. Bin emol gespannd, was se do neies an Grie- nem anplanze. Ich kennt mer so e ess- bare Garde, wie se den in Andernach honn, vorstelle. Die Leit kennte sich dran bediene un mir Meisjer na- dierlich aach. Doch wer sollen das sauwer halle? Do mischts e paar Freiwilli- che gewwe die das Mache und alles mit uns Deele. Merkt' ers , mir gehen die Idee nit aus. Frot mich nur wenn eich e mol nix merr in- fellt. Also vor e Buch langts allemol. Eier Kerchemeisje Text: Die Kirchenmaus Impressum Herausgeber: Kirchengem.: Waldböckelheim, Kirchberg 1, 55596 Waldböckelheim Weinsheim - Rüdesheim, Kirchgasse 13, 55595 Weinsheim Niederhausen - Norheim Freiherr-vom-Stein-Str. 14, 55543 Bad Kreuznach V.i.S.d.P.: Pfarrer Peter Fuhse, Waldböckelheim; Pfarrer Alexander Eckes, Weinsheim - Rüdesheim; Pfarrer i.R. Baldur Stiehl, Niederhausen - Norheim Auflage: 3550 Exemplare Druck: Friedrich Druckerei, 76698 Ubstadt-Weiher Gestaltung und Satz: H.-Werner Demand Redaktionsteam: Peter Fuhse, Alexander Eckes, Baldur Stiehl, Cornelia Pleitz, Georg Arns, Lothar Mickley, H.-Werner Demand Fotos und Texte: siehe Berichte, Archive der Kirchengemeinde Der Gemeindebrief wird kostenlos an alle ev. Haushalte verteilt. Er erscheint in unregelmäßigen Abständen. Die Redaktion behält sich Änderungen, Kürzungen sowie den Zeitpunkt der Veröffentlichung von Berichten vor. Anfragen, Anregungen an E-Mail-Adresse (Redaktion): gemeindebrief-waboe@t-online.de

RkJQdWJsaXNoZXIy MzUyNzc=